|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
درجات السعي الرابع ب |
1 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
درجات السعي الرابع أ |
2 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
درجات السعي الرابع مسائي |
3 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Victorian Literary Criticism |
4 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Shelley: A Defense of Poetry |
5 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Characteristics of Romantic Criticism |
6 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Causes of the Rise of Neo-Classical Criticism |
7 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Alexander Pope: An Essay on Criticism |
8 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Twentieth Century Schools of Literary Criticism |
9 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
T. S. Eliot’s Criticism |
10 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Walter Pater: Art for Art’s Sake |
11 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Mathew Arnold’s Criticism |
12 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
William Wordsworth: A Preface to the Lyrical Ballads |
13 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
John Dryden: An essay of Dramatic Poesy |
14 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
English Literary Criticism in the Period between Sidney and Dryden |
15 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
She Stoops to Conquer: List of Topics for Reports |
16 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
She Stoops to Conquer: Revision Mutiple Choice Questions |
17 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: List of Topics for Reports |
18 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
She Stoops to Conquer: True/False Revision Questions |
19 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: True/False Revison Questions |
20 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: Multiple Choice Questions |
21 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Literary Criticism: List of Topics for Reports |
22 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Literary Criticism: Revision Questions |
23 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
She Stoops to Conquer: Revision Questions |
24 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: Revision Questions |
25 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Historical Context of She Stoops to Conquer |
26 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
She Stoops to Conquer as a Comedy of Manners |
27 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
She Stoops to Conquer: General Facts |
28 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
She Stoops to Conquer: Major Quotes |
29 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
She Stoops to Conquer: Symbols |
30 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
She Stoops to Conquer: Themes |
31 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
She Stoops to Conquer: Characters |
32 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
She Stoops to Conquer: Summary |
33 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Oliver Goldsmith: Life and Works |
34 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
An Essay on Criticism: An Explanation of the Three Parts |
35 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Alexander Pope's An Essay on Criticism: General Overview |
36 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Causes of the Rise of Neo-Classical Criticism |
37 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Causes of the Rise of Critical Activity in Renaissance England |
38 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Renaissance Literary Criticism: The General Characteristics |
39 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Horace's Ars Poetica: Poeta |
40 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Horace's Ars Poetica: Poema |
41 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: The Seventh Soliloquy |
42 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: The Sixth Soliloquy |
43 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: The Fifth Soliloquy |
44 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: The Fourth Soliloquy |
45 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Horace's Ars Poetica: Poesis |
46 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Horace"s Ars Poetica: The Plan |
47 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: The Third Soliloquy |
48 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: Sample Questions 2 |
49 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: Sample Questions 1 |
50 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
A General Introduction to Hamlet's Soliloquies |
51 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Rise of Graeco-Roman Literary Criticism |
52 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: Top Quotes |
53 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: The Second Soliloquy |
54 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: The First Soliloquy |
55 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: Themes |
56 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Parallelisms in Hamlet |
57 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: Analysis |
58 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: The Minor Characters |
59 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: The Major Characters |
60 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: Major Plot Points Established by Act Five |
61 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: Major Plot Points Established by Act Four |
62 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: Major Plot Point Established by Act Three |
63 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet: Key Plot Points Established by Act Two |
64 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Hamlet:The Major Plot Points Established by Act One |
65 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Introductory Remarks to Hamlet |
66 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
T. S. Eliot Objective Criticism |
67 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Shelley Defence of Poetry |
68 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Characteristics of Romantic Criticism |
69 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Characteristics of Neo-classical Criticism |
70 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Longinus |
71 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Sir Philip Sidney |
72 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Aristotle |
73 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Plato |
74 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Periods of Literary Criticism |
75 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Definition of Literature and Criticism |
76 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Dylan Thomas |
77 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
W. B. Yeats |
78 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
T. S. Eliot The Hollow Men |
79 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Wilfred Owen |
80 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Twentieth Century: Socio-cultral Background |
81 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Crossing the Bar |
82 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Rubbaiyyat of Omar Khayyam |
83 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Dover Beach |
84 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Ulysess |
85 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Mariana Analysis |
86 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Mariana 1 |
87 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Victorian Poetry |
88 |