|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Teaching Speaking |
1 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
How to teach Reading |
2 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Textbook analysis |
3 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
quantitative research plan |
4 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Documentation |
5 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
How to paraphrase |
6 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Outlines of research Plan |
7 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
textbook analysis |
8 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
lesson planning and classroom management |
9 |
|
5 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
present perfect |
10 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Textbook analysis |
11 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
تحليل 3 |
12 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
تحليل 2 |
13 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
تحليل 2 |
14 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
تحليل رابع |
15 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
تحليل رابع |
16 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
تحليل رابع |
17 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Teacher planning |
18 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
important issues in translation |
19 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
exercise |
20 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
simple present 2 |
21 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
simple present exercise1 |
22 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
translated topic 3 |
23 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
translated topic2 |
24 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
translated topic1 |
25 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Islamic tems |
26 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
translation of may be |
27 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
may and might |
28 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
translation syllabus |
29 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
sample in translation |
30 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
exercise 2 |
31 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
exercise 1 |
32 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
the required proverbs 2 |
33 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
the required provebs 1 |
34 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
exam sample3 |
35 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
exam sample 2 |
36 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
exam sample 1 |
37 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
simple past exercises |
38 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
present continuous -Exercise |
39 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
future simple exercises |
40 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
the main tenses in your textbook |
41 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
The rule of adding ed to the verb |
42 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
The use of "Who |
43 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
simple past -Exercises |
44 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
Forming wh- questions |
45 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
sample of a test |
46 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
how much-how many |
47 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
test sample |
48 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
did -were-was |
49 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Important questions |
50 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
home and house exercise |
51 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
present continuous |
52 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
notes on prepositions |
53 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
exercise 1 .P.42 |
54 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
compound nouns |
55 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
simle future |
56 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
past continuous |
57 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
difference between do and make |
58 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
prepositions |
59 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
past simple |
60 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
simple present |
61 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
الفرق بين have and have got |
62 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Different kinds of learning styles |
63 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Lraning styles |
64 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
marking the exams |
65 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Effective feedback in EFL classroom |
66 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
What is lesson plan |
67 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
requirememnts of giving homework |
68 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
students grouping |
69 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
teacher and learner roles |
70 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Communicative language teaching |
71 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
important definitions |
72 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
Exclamations |
73 |
|
4 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
the second composition |
74 |
|
6 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
the first composition |
75 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
the second composition |
76 |
|
2 |
قسم معلم الصفوف الاولى |
كلية التربية الاساسية |
composition |
77 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Qualities of good translator |
78 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Exercises |
79 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
Types of informal assessment |
80 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
DISCOURSE ANALYSIS |
81 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
مفردات مادة تحليل الكتاب |
82 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية |
كلية التربية الاساسية |
A Course in Methods of Teaching |
83 |