|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Exclamations with SO and JUST |
1 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
LISTENING AND SPEAKING - It was just a joke |
2 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
INTO THE WILD - I need no possessions, I can survive with just nature |
3 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
READING AND SPEAKING - Into the wild |
4 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
VOCABULARY - ed ~ing , adjectives |
5 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
When I was young , I used to ~ Infinitives |
6 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
PRACTICE- discussing grammar |
7 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Verb patterns 2 |
8 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Scared to death |
9 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Exercises - conversation between the receptionist and client |
10 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
VOCABULARY - Hot verbs - take, get, do and make |
11 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
READING AND SPEAKING - MEGALOPOLIS |
12 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
The world's first megalopolis |
13 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Listening and speaking - Life in 2050 |
14 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
What will you do ? - Discussing grammar |
15 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
PRACTICE - When - As soon as |
16 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
First conditional - Positive and negative - Short answer - Question |
17 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Going places - Time and conditional clauses |
18 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
At the doctor's |
19 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
VOCABULARY - Words that go togather |
20 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Reader's advice - What do you think |
21 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Reading and Speaking - Problem page |
22 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Holidays in January |
23 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
PROBLEMS - Should and Must |
24 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Pronunciation - Jobs - Talking about you |
25 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Pronunciation - Jobs - Talking about you |
26 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Time clauses- must - will - First conditional |
27 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Have to - Should |
28 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Do's and don't |
29 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
EVERYDAY ENGLISH - Exclamations with so and such |
30 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
LISTENING AND SPEAKING - I was just a joke |
31 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Into the wild - I need no possessions . I can suvive with just nature |
32 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
READING AND SPEAKING -Into the wild |
33 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
VOCABULARY- -ed-ing adjective |
34 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
When I was young , I used to ----- |
35 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Discussing grammar |
36 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Used to and Past Simple |
37 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Scared to Death |
38 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Receptionist and Client - Conversation |
39 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
VOCABULARY - Hot verbs -take - get - do and make |
40 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Megalopolis |
41 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
READING AND SPEAKING - The World's first megalopolis |
42 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
LISTENING AND SPEAKING - Life in 2050 |
43 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
What will you do? ----- When i get to New York |
44 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
PRACTICE - When - as soon as |
45 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Time Clauses -Will-First Conditional |
46 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
GOING PLACES |
47 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
EVERYDAY ENGLISH - At the doctor's |
48 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
VOCABULARY- Words that go together |
49 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
READERS' ADVICE |
50 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
READING AND SPEAKING - Problem page |
51 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
LISTENING AND SPEAKING - Holidays in January |
52 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
PROBLEMS -should- must |
53 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
PRACTICE - PRONUNCIATION |
54 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Must- Positive -negative and question |
55 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Have to |
56 |
|
4 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Do's and don'ts |
57 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
EVERYDAY ENGLISH - Time Expressions |
58 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
VOCABULARY - Nouns- Verbs and Adjectives |
59 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
WHAT DO YOU THINK - Language work |
60 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
LISTENING AND READING -A radio drama |
61 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
PRACTICE - Discussing grammar |
62 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
PRACTICE - Discussing grammar |
63 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
PRACTICE - Discussing grammar |
64 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
NEWSPAPER STORIES- Past Continuous |
65 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Grammar Spot - Making Connections |
66 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Past Simple and Past Continuous |
67 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
-have- have got : Positive - Negative and questions |
68 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
EVERYDAY ENGLISH - Social expressions |
69 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
It all went wrong |
70 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Present Simple- Positive and negative |
71 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
EVERYDAY ENGLISH - Making Conversation |
72 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Listening and Speaking |
73 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
LIVING IN THE USA |
74 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
READING AND SPEAKING - Living in USA |
75 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Daily life |
76 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Grammar spot |
77 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
People the great communicator |
78 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Using a bilingual dictionary |
79 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Questions that start with (Wh). |
80 |
|
3 |
قسم التأريخ |
كلية الآداب |
Getting to know you |
81 |
|
2 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Sonnet 39: ‘Come sleep, O sleep’ by Philip Sidney |
82 |
|
2 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Astrophil and Stella 39- Poem |
83 |
|
2 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Astrophil and Stella 39 text |
84 |
|
2 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
What is our Life by Walter Raleigh- Explanation |
85 |
|
2 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
What is our life's Poem |
86 |
|
2 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
To His Lute |
87 |
|
2 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Renaissance Age - My Lute Awake analysis |
88 |
|
2 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Renaissance Age - My Lute Awake analysis |
89 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Ulysses - Explanation |
90 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Ulysses - Poem |
91 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Lady of Shalott's explanation |
92 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Lady of Shalott's Poem |
93 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Summary - Mariana's Poem |
94 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Mariana By: Alfred, Lord Tennyson |
95 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Mathew Arnold’s Criticism |
96 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Walter Pater: Art for Art’s Sake |
97 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
T. S. Eliot’s Criticism |
98 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Victorian Literary Criticism |
99 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Summary chapters 20, 21, 22 , 23 , 24 |
100 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Summary chapters 11, 12 , 13 , 14 |
101 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Summary—Chapters 9 & 10 |
102 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Summary and analysis—Chapters 11 &12: |
103 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Summary and analysis -Chapters 5-6 |
104 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Scarlet Letter Close Reading |
105 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Scarlet Letter Themes, Motifs & Symbols |
106 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Scarlet Letter Book Summary and Critical Appreciation |
107 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Nathaniel Hawthorne Biography |
108 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Introduction |
109 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Scarlet Letter |
110 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Longinus “On the Sublime” |
111 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Horace Ars Poetica |
112 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Rise of Graeco-Roman Literary Criticism |
113 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Definition of Literature |
114 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Aristotle (384 BC-322 BC) |
115 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
William Wordsworth: A Preface to the Lyrical Ballads |
116 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Renaissance Literary Criticism: The General Characteristics |
117 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Shelley: A Defense of Poetry |
118 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Plato (c. 428 BCE–c. 348 BCE) |
119 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
English Literary Criticism in the Period between Sidney and Dryden |
120 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
John Dryden: An essay of Dramatic Poesy |
121 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Characteristics of Romantic Criticism |
122 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Causes of the Rise of Neo-Classical Criticism |
123 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Alexander Pope: An Essay on Criticism |
124 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Nature and Supernatural |
125 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Nature and Supernatural |
126 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Gener and Plot Overview |
127 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Freud's model of the psyche |
128 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
William Wordsworth (1770–1850): ‘Preface to Lyrical Ballads’ (1800) |
129 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Archetypal / Myth Criticism |
130 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Horace (65-8 BC): Ars Poetica or The Art of Poetry |
131 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Philip Sidney (1554 – 1586): Defence of Poesy |
132 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Alexander Pope (1688-1744): Essay on Criticism (1711) |
133 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Reader-Response Criticism or The Reader-Oriented Criticism |
134 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Fundamental Principles of Marx’s Thought: Critique of Capitalist Society |
135 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Matthew Arnold (1822 -1888): ‘The Study of Poetry’ (1880) |
136 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Nature and Supernatural |
137 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Symbols |
138 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
List character and Themes |
139 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Gener and Plot Overview |
140 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Victorian Era |
141 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Classical criticism (Plato, Aristotle) |
142 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Unities of Action |
143 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Victorian Age- Matthew Arnold’s Touchstone Theory |
144 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Tragic Vision |
145 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Romantic Age - William Wordsworth |
146 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Renaissance - Philip Sidney |
147 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Learning Process and Acceptance of Moral Responsibility |
148 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Definition of Tragedy |
149 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Plato and Aristotle on Art as Imitation |
150 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Phases of human development- Hamlet, of Shakespeare’s Hamlet, |
151 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
New Criticism -Psychoanalytic Criticism or Psychoanalysis |
152 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Neo-Classical Period |
153 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Marxism - Fundamental Principles of Marx’s Thought with example |
154 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Greek Theory of Tragedy- Aristotle's Poetics |
155 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Feminism - Waves of Feminism |
156 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Departure from the cave |
157 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Classical criticism (Plato, Aristotle) |
158 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Archetypal - Myth Criticism |
159 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
African-American Criticism |
160 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Allegory of The Cave’ by Plato Summary |
161 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The Allegory of The Cave’ by Plato – The Meaning |
162 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
The allegory of the cave, or Plato's Cave |
163 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Plato and Aristotle on Art as Imitation |
164 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
PLATO’S CRITIQUE ON ART |
165 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
PLATO_VS_ARISTOTLE-1 |
166 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
BIOGRAPHY OF ARISTOTLE |
167 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Aristotle Poetics |
168 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
ARETOTLE (384_322 BCE) |
169 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
What is Literature |
170 |
|
4 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
What is Literary Criticism |
171 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Whuthering Heights- Victorian era |
172 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Themes |
173 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Symbols |
174 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Social Class |
175 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Secondary characters |
176 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Quotes |
177 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Plot Summary |
178 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Characters |
179 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Character Description |
180 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 33 - 34 |
181 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 31 - 32 |
182 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 29 - 30 |
183 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 27 - 28 |
184 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 27 - 28 |
185 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 24 -25 - 26 |
186 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 22 - 23 |
187 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 19-20-21 |
188 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 18 |
189 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 16 -17 |
190 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 14 -15 |
191 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 12 - 13 |
192 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 11 |
193 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 10 |
194 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 9 |
195 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 8 |
196 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 6 - 7 |
197 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 5 |
198 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 4 |
199 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 3 |
200 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
chapter 1-2 |
201 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Whuthering Heights- The Victorian Era |
202 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Literary Context |
203 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Main Characters |
204 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Full Character List |
205 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Characters Description |
206 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Plot Summary |
207 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapters 1- 2 |
208 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapter 3 |
209 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapter 4 |
210 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapter 5 |
211 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapters 6- 7 |
212 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapter 8 |
213 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapter 9 |
214 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapter 10 |
215 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapter 11 |
216 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapters 12-13 |
217 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapters 14-15 |
218 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapters 16-17 |
219 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapter 18 |
220 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapters 19-20-21 |
221 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapters 22-23 |
222 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapters 24-25-26 |
223 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapters 27-28 |
224 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapters 29-30 |
225 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapter 31-32 with analysis |
226 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Chapter 33-34 with analysis |
227 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Whuthering Heights- Quotes |
228 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Whuthering Heights- Symbols |
229 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
Whuthering Heights- Themes |
230 |
|
3 |
قسم اللغة الانكليزية وآدابها |
كلية الآداب |
FAMOUS SCENES |
231 |