Instructor at Mustansiriyah University, with a master degree in English language teaching methods. A TESOL researcher with a real concern in higher education studies, curriculum developments, theories, trendy teaching techniques researches and studies.
تحميل | تاريخ رفع المحاضرة | نوع الملف | المرحلة | القسم | الكلية | اسم المحاضرة | ت |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 15 First stage | 1 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 14 First stage | 2 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 13 First stage | 3 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 12 First stage | 4 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 11 First stage | 5 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 10 First stage | 6 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 9 First stage | 7 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 8 First stage | 8 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 7 First stage | 9 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 6 First stage | 10 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 5 First stage | 11 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 4 First stage | 12 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 3 First stage | 13 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 2 First stage | 14 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 1 First stage | 15 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 11 | 16 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 10 | 17 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 9 | 18 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 8 | 19 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 7 | 20 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 6 | 21 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 5 | 22 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 4 | 23 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 3 | 24 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 2 | 25 | |
2019/02/22 | ppt | 1 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 1 | 26 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 14 | 27 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 12 | 28 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 13 | 29 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 11 | 30 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 10 | 31 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 9 | 32 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 8 | 33 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 7 | 34 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 6 | 35 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 5 | 36 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 4 | 37 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 3 | 38 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 2 | 39 | |
2019/02/22 | ppt | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Solution tapescripts 1 | 40 | |
2019/02/21 | ppt | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | English Sounds | 41 | |
2019/02/21 | pptx | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 12 Third stage | 42 | |
2019/02/21 | pptx | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 11 Third stage | 43 | |
2019/02/21 | pptx | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 10 Third stage | 44 | |
2019/02/21 | pptx | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 9 Third stage | 45 | |
2019/02/21 | pptx | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 8 Third stage | 46 | |
2019/02/21 | pptx | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 7 Third stage | 47 | |
2019/02/21 | pptx | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 6 Third stage | 48 | |
2019/02/21 | pptx | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 5 Third stage | 49 | |
2019/02/21 | pptx | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 4 Third stage | 50 | |
2019/02/21 | pptx | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 3 Third stage | 51 | |
2019/02/21 | pptx | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 2 Third stage | 52 | |
2019/02/21 | pptx | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Unit 1 third stage | 53 | |
2019/02/15 | ppt | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | reading comprehension | 54 | |
2019/02/15 | ppt | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Reading comprehension | 55 | |
2019/02/15 | ppt | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | English sounds | 56 | |
2019/02/07 | ppt | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | How to write a short story | 57 | |
2019/02/07 | pptx | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Formal and Informal letters | 58 | |
2019/02/07 | pptx | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | types of writing | 59 | |
2019/02/07 | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Every day expressions | 60 | ||
2019/01/04 | pptx | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Word classes | 61 | |
2019/01/04 | pptx | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Writing a formal letter | 62 | |
2019/01/04 | pptx | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Prepositions | 63 | |
2019/01/04 | pptx | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Countable and Uncountable | 64 | |
2019/01/04 | pptx | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Will/ Going to | 65 | |
2019/01/04 | pptx | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | a, an or the | 66 | |
2019/01/04 | pptx | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | have/have got | 67 | |
2019/01/04 | pptx | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Comparatives and Superlatives | 68 | |
2019/01/04 | pptx | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | short answer questions | 69 | |
2019/01/04 | pptx | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | wh-questions | 70 | |
2019/01/04 | pptx | 2 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | English Tenses | 71 |
رابط البحث | قاعدة البيانات | تاريخ النشر | اسم المجلة | اسم الباحث | عنوان البحث | ت |
مجلة محلية | 2023-09-30 | Nasaq Journal | م.م . إيناس كمال ياسين | Infographics in Teaching Vocabulary: A comparative Study on EFL learners | 1 | |
مجلة محلية | 2023-06-10 | 10 International Zeugma Conference on Scientific Research | م.م . إيناس كمال ياسين | The effect of Project-Based Learning Strategy on Iraqi EFL University Students Attitudes, Achievements and Information Retention | 2 | |
other_w | 2021-12 | European Journal of English Language Studies | م.م . إيناس كمال ياسين | The Effectiveness of Using Picture Word Inductive Model Strategy in Developing EFL Iraqi students’ Vocabulary Retention | 3 | |
other_w | 2022-02 | International Journal of Arts, Humanities and Social Studies | م.م . إيناس كمال ياسين | The Role of Using Self-Management Strategies in Developing EFL Iraqi Students’ Reading Comprehension | 4 | |
مجلة محلية | 2021-08-08 | 4. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH | م.م . إيناس كمال ياسين | ENGLISH TEACHERS PERCEPTIONS TOWARD USING A MOBILE APPLICATION IN TEACHING VOCABULARY | 5 | |
other_w | 2021-04 | European Journal of English language Teaching | م.م . إيناس كمال ياسين | MOOC (MASSIVE OPEN ONLINE COURSES) AS AN ADVANCED TECHNIQUE TO STUDY ENGLISH LANGUAGE | 6 | |
local | 2020-11 | مجلة ميسان للدراسات الأكاديمية | م.م . إيناس كمال ياسين | Dictogloss as a Comprehensive Teaching Technique to Use with EFL Iraqi College Students | 7 | |
thomson | 2019/1/31 | Sci.Int.(Lahore) | م.م . إيناس كمال ياسين | THE EFFECT OF USING INDEX CARD GAMES ON IRAQI EFL PUPILS' PERFORMANCE IN CONVERSATION | 8 | |
other_w | Oct, 2018 | International Journal of Management and Applied Science (IJMAS) | م.م . إيناس كمال ياسين | The Effect of the Using Gradual Release of Responsibility Teaching Model on Iraqi Non-EFL College Students' Achievement in Reading Comprehension | 9 | |
other_w | 21st March, 2017 | PEOPLE: International Journal of Social Sciences | م.م . إيناس كمال ياسين | INVESTIGATING TEACHERS ATTITUDES TOWARDS USING VISUAL AIDS IN DEVELOPING VOCABULARY | 10 |