تحميل | تاريخ رفع المحاضرة | نوع الملف | المرحلة | القسم | الكلية | اسم المحاضرة | ت |
2021/09/21 | docx | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Translation | 1 | |
2021/09/21 | docx | 3 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Translation | 2 |
رابط البحث | قاعدة البيانات | تاريخ النشر | اسم المجلة | اسم الباحث | عنوان البحث | ت |
scopus | Vol. 2, No. 4; October 2015 | International Journal of Language and Linguistics | . | The Role of Metacognitive Knowledge in Enhancing Learners Autonomy” | 1 | |
scopus | (2019) | International Journal of Language, Literature, Culture, and Education Volume 2 (2019) - Special Issue 1 | . | An Intertextual Reading of Shakespeare’s Romeo and Juliet and Qays Ibn al- Mulawwah’s Layla and Majnun | 2 |