Personal Infomation
Name and Surname: Halah Ahmed Ismael AL-NUAIMI
Place of Birth and Date: Baghdad/Iraq 17 July 1978
University E-mail: [email protected]
Personal E-mail:[email protected]
:Educational Background
Bachelor of Arts (1996-2000): Department of English, Al-Mustansiriyah University, Baghdad, Iraq
Master of Arts (2005-2007): Linguistics, College of Women, Baghdad University, Baghdad, Iraq
PhD (2015-2020)Department of English Language and Literature, Suleyman Demirel University, Isparta, Turkey
تحميل | تاريخ رفع المحاضرة | نوع الملف | المرحلة | القسم | الكلية | اسم المحاضرة | ت |
2024/01/09 | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | PAST CONTINUOUS PASSIVE LESSON WITH WORKSHEETS | 1 | ||
2024/01/09 | docx | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | past simple | 2 | |
2024/01/09 | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Transformational Generative Grammar | 3 | ||
2024/01/09 | docx | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Transformational Grammar Ch. 1-4 | 4 | |
2024/01/09 | docx | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | نحو تحويلي | 5 | |
2024/01/09 | docx | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | present continuous/ Special Educational | 6 | |
2023/12/11 | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Transformational Generative Grammar T.G.G By: Bruce L. Liles | 7 | ||
2023/12/11 | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Transformational Generative Grammar T.G.G By: Bruce L. Liles | 8 | ||
2023/12/11 | docx | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | Important Questions: | 9 | |
2023/12/11 | docx | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | INTRODUCTORY TRANSFORMATIONAL GRAMMAR BRUCE L. LILES Chapter One GRAMMARS OF ENGLISH | 10 | |
2023/12/11 | docx | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | INTRODUCTORY TRANSFORMATIONAL GRAMMAR BRUCE L. LILES Chapter One GRAMMARS OF ENGLISH | 11 | |
2023/12/11 | docx | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | INTRODUCTORY TRANSFORMATIONAL GRAMMAR BRUCE L. LILES Chapter One GRAMMARS OF ENGLISH | 12 | |
2023/12/11 | docx | 4 | قسم اللغة الانكليزية | كلية التربية الاساسية | INTRODUCTORY TRANSFORMATIONAL GRAMMAR BRUCE L. LILES Chapter One GRAMMARS OF ENGLISH | 13 |
رابط البحث | قاعدة البيانات | تاريخ النشر | اسم المجلة | اسم الباحث | عنوان البحث | ت |
علمية اخرى | 2023-12-04 | AN INTERTEXTUAL READING OF SHAKESPEARE’S ROMEO AND JULIET AND QAYS IBN | م.د . هالة احمد اسماعيل | An Intertextual Reading of Shakespeare’s Romeo and Juliet and Qays Ibn al- Mulawwah’s Layla and Majnun1 | 1 | |
Scopus | 2015-04-10 | International Journal of Language and Linguistics | م.د . هالة احمد اسماعيل | The Role of Metacognitive Knowledge in Enhancing Learners Autonomy | 2 | |
مجلة محلية | 2023-11-02 | مجلة التنمية السمتدامة /( السنة الخامسة/ المجلد الخامس/ العدد الرابع / ملحق (2)/2023 م - ۱٤٤٥ ھ/ | م.د . هالة احمد اسماعيل | Intertextuality as a Creative Approach in Relation to Methodological and Geographical Aspects in Qays Ibn Al-Mulawaah’s Layla and Majnun and Shakespeare’s Romeo and Juliet Halah Ahmed Ismael Al-Nuaim | 3 |